Almond Chocolate by Tasneem Chocolate

Tasneem Chocolate

Almond Chocolate by Tasneem Chocolate

Regular price $15.00
• PRICE FOR 1 QTY •

These delicious almond balls are made with couverture chocolate (premium) gred chocolate. It melts in the mouth. So so sinful!

Available in 4 flavours:

Almond milk - All-time favourite! The taste of creamy chocolate, with almond the size of a thumb. hahaha. For sure, you'll lose yourself munching and find yourself with an empty jar moments later - if you don't consciously put them away.

Dark almond - If you are fake dieting, this is suitable for you.  

 

 

ejal yg ada almond kat dalamnya. Ha gittew. Asal bukak je bekasnya, semerbak sehhh bau susu.

Sesame almond - Huish, walaupun rupa macam telur puyuh, rasa dia mengancam weh! Dia white choc yg dimekap bersama bebijan. Tak manis sgt mcm white choc tapi semanis saya 😚.

Bahan yang kita guna memang halalan toyyiba, usah dirisau. Kita just guna serbuk koko, lemak koko, gula, susu, emulsifier soya, badam. Lemak koko hokeyy, bukan lemak saya. So sangat sedap dan selamat.

Dia kan, kalau bab makanan ni, susah sikit nak cerita. Kalau cerita, dia macam tak sampai. Awak kena rasa sendiri. Tak, ni serius. Awak kena rasa.